Persbericht: ONS: de nieuwe zender

Persbericht: ONS: de zender voor 49-plussers

NostalgieNet wordt ONS. Een zender die eigen producties uitzendt, nieuwe gezichten brengt en vertrouwd én nieuw entertainment biedt. ONS bouwt vanaf dit najaar verder op de fundamenten van NostalgieNet. Welkom bij ONS.

Van NostalgieNet naar ONS
Sinds 2006 is NostalgieNet te zien op de Nederlandse televisie. NostalgieNet onderscheidt zich al jaren met prachtige programma’s die terugkijken op vroeger, met amusement uit vervlogen tijden, Nederlandse speelfilms en series. Begin dit jaar is NostalgieNet onderdeel geworden van Just Media Group en wordt er fors geïnvesteerd in de ontwikkeling van de zender. Vanaf september zijn er veel nieuwe programma’s en eigen producties te zien en krijgt NostalgieNet een nieuwe naam: ONS.

Nieuwe programmering
Vanaf het najaar krijgt ONS een vaste horizontale programmering, met op elk tijdstip herkenbare programma’s. Programma’s die iets betekenen voor de mensen waar we het allemaal voor doen. Dit zijn nieuwe en bestaande programma’s over reizen, natuur en cultuur; over geschiedenis en nostalgie en over gezondheid, lekker eten en drinken. Natuurlijk biedt ONS ook in de toekomst volop entertainment, drama en Nederlandse speelfilms.

Eigen producties en nieuwe gezichten
Naast bestaande programma’s zendt ONS vanaf september ook veel eigen producties uit, waaronder een gloednieuw middagprogramma Bij ONS aan tafel. Hierin nodigt presentatrice Kristel van Eijk wekelijks een aantal bekende gasten uit in ons strandpaviljoen aan de Loosdrechtse plassen, waarbij kok Walter Muis een heerlijke maaltijd verzorgt. Daarnaast komt de Top40 weer terug op tv, zal er een nieuwe talkshow te zien zijn en neemt Mari Carmen Oudendijk de kijker mee in de recente geschiedenis met het programma De Gouden Jaren. In Pension Pleijsier nodigt Sjoerd Pleijsier bekende Nederlanders uit in Frankrijk en verleidt ze met het mooie landleven, vers bereide gerechten en verrassende ervaringen om ze zo nog beter te leren kennen.

De unieke doelgroep van ONS
ONS is er voor miljoenen vitale levensgenieters in de leeftijdscategorie 49+. Ze zijn jong van geest en gaan nog niet achter de geraniums zitten. Nederland telt zes miljoen mensen boven de 49. Dat is bijna 40 procent van de bevolking en deze groep groeit nog steeds. Het is een doelgroep met veel vrije tijd die ook bovengemiddeld koopkrachtig is. ONS biedt de adverteerder een unieke propositie en bijzonder hoge selectiviteit en is daarmee voor campagnes gericht op plussers een onmisbare partij.

Neem voor meer informatie contact met ONS op: 035-2031280

Deel deze pagina: LinkedIn Google+